Rozwiązania dla franczyz i systemów partnerskich
Oferujemy pełen zakres usług doradczych i wykonawczych w obrębie inwestycji franczyzowych. Nasz zespół służy Państwu wsparciem w zagadnieniach dotyczących zarówno rozwiązań technicznych, jak i formalnych.
Zakres usług
Franczyza stanowi doskonały sposób na własny biznes gastronomiczny. Nie oznacza to jednak, że jest to przedsięwzięcie banalnie proste, a wszystkim zajmie się właściciel marki. Nic bardziej mylnego. Franczyzobiorca zobowiązany jest do spełnienia szeregu wymogów i przestrzegania ściśle określonych zasad. Gastrodesign pomoże Państwu sprostać standardom franczyzodawcy w szerokim zakresie – począwszy od wyboru i adaptacji lokalu, poprzez projektowanie i wykonanie, po szkolenia.
Co możemy dla Państwa zrobić:
- Dostosowanie obiektu do celów i zasad działania systemu, zapisanych w umowie franczyzowej.
- Wsparcie oraz pomoc w poszukiwania lokalu, analizie oraz ocenie wyszukanych lokalizacji (ekspertyzy, oceny techniczne, koncepcje wstępne).
- Elastyczne dopasowanie założeń proceduralnych i funkcjonalnych lokalu do obowiązujących przepisów sanitarnych.
- Adaptacja i tworzenie standardów wizualnych zgodnie z oczekiwaniami firm franczyzowch.
- Projekt wizualny wnętrza, poddający się modyfikacji celem dostosowania do konkretnego lokalu.
- Pomoc przy tworzeniu dokumentacji technicznej, koncepcyjnej, budowlanej, technologicznej oraz branżowej.
- Wyposażenie technologiczne dostosowane do wymagań franczyzy i kryteriów finansowych – negocjowanie atrakcyjnych warunków cenowych oraz gwarancyjnych;
- Szkolenia i wsparcie techniczne – nasi eksperci prowadzą warsztaty i seminaria zarówno w lokalu klienta, jak i w centrum szkoleniowym.
- Obsługa serwisowa – gwarantujemy profesjonalna opiekę serwisową na terenie całego kraju.
- Udostępnienie oraz wdrożenie system zarządzającego POS – złotego standardu w restauracjach, hotelach, barach, a także punktach handlowych.
Dlaczego warto skorzystać z naszej pomocy?
Minimalna inwestycja na dla działalności franczyzowej to 30 tys. zł. Dotyczy to jednak niewielkich lokali, oferujących dania takie, jak hot dogi. Średnio, by otworzyć biznes oparty o franszyzę, Polscy przedsiębiorcy musza zainwestować ok. 200 tys. złotych. Przy takich nakładach finansowych warto mieć pewność, że podejmowane przez nas działania ściśle odpowiadają wymogom systemu. Ryzyko na tym etapie może nas wiele kosztować. Skorzystanie z usług fachowców, którzy dostarczą nam niezbędnej wiedzy, narzędzi, a także wspomogą na etapie działań administracyjnych, to zdecydowanie najbezpieczniejszy wariant.
wstecz